söndag 17 oktober 2010

MME utmaning

Jag hittade en kul utmaning på My Mind´s Eyes blogg.
Man skulle följa skissen, använda sig av deras produkter och sedan använda sig av färgen svart.

Blog Challenge #16: Black




Och här kommer min tolkning av skissen.
Layoutens foton är från i somras när jag och mina barn plockade blåbär i skogen, mums!!!


Jag har använt mig av My Mind´s Eye pappersserie "Little Boy blue" och "Bella Bella"

Prickigt papper från Heidi Grace ( det veckade uppe i högra hörnet)
Bokstäver från American Crafts och Pink Paislee.

Den svarta grenen från Prima och de små röda hjärtanen från en spets ( second hand fynd)



Kramar // Annika

3 kommentarer:

Stephanie sa...

beautiful! (I'm from the MME blog)

Maria sa...

som vanligt superfint!!! Maria

Samantha Taylor sa...

Gorgeous! I especially love that branch!