måndag 15 augusti 2011

Mitt bidrag till : Blog Challenge 26

Jag har skapat en layout till MME:s utmaning 26.

Här är skissen man skulle använda sig av


Här kommer så mitt bidrag.
Jag har använt mig av MME:s papper Meadowlark( Dawn), jag har använt mig av både fram och baksidan på pappret då de var så snygga båda två. Jag älskar ju prickiga papper!
Sedan har jag använt mig av de härliga Die-cutsen från Ooh lala (for him accessory shet).
Färgerna på dessa blev underbara ihop med "kraft pappret" jag använt som bakgrund.

Här är en närbild på en del av die-cutsen.
På fotot ser ni hur barnen njuter i sommarvågorna!

Här har jag skapat en "bård" av die cut papper och ett gammalt MME papper från 2008 med en härlig blå färg.
Jag har även stansat ut titeln med MME, pappret heter peaceful"life"( också 2008). Det är kul att få användning av de lite äldre papperen man har i sina gömmor!



Jag stansade också blommor i MME papper som jag satte ihop med en svart brad.

Det var en kul skiss att jobba med och jag blev nöjd med resultatet.

Ha det så gott // Annika

1 kommentar:

Maria sa...

Underbart härligt, fina Hugo och Thelma!